مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مدلی برای مدیریت رویگردانی مشتریان یک شرکت ارائه‌دهنده‌ی سرویس اینترنت

سحر امیری؛ علیرضا حسن زاده؛ شقایق صحرایی

دوره 10، شماره 39 ، فروردین 1401، ، صفحه 67-95

https://doi.org/10.22054/ims.2021.63193.2038

چکیده
  رویگردانی مشتری یکی از مسائل مهمی است که شرکت‌های ارائه دهنده‌ی سرویس اینترنت در بازار رقابتی و به سرعت درحال اشباع با آن روبه‌رو هستند. به دلیل هزینه‌های بالای مرتبط با جذب مشتری جدید، این شرکت‌ها به رویکرد حفظ مشتری که صریحاً به دنبال کاهش رویگردانی است، روی آورده‌اند. این تحقیق، رویگردانی مشتریان سرویس‌های اینترنت یکی از بزرگ‌ترین ...  بیشتر